Top

Klantenservice

Contactformulier KLIK HIER

Heeft u een vraag? Mail ons gerust info@designstickers.nl


Bestelling plaatsen

Stap 1: 

Plaats de artikelen die u wilt bestellen in uw winkelwagen door onder aan de artikelpagina het aantal in te vullen en op Toevoegen aan winkelwagen te klikken.

Stap 2:
Rechtsboven in uw scherm ziet u de artikelen die u in winkelwagen heeft gelegd. Klik op winkelwagen.

Stap 3:
In de winkelwagen wijzigt u het aantal of verwijderd producten en drukt u op Volgende.
 

Stap 4:

  1. Heeft u eerder besteld dan kunt inloggen en zijn uw gegevvens ingevudl en klikt daarna op Volgende.
  2. Heeft u niet eerder besteld dan kunt een account aanmaken, vul dan uw gegevens in en klik op volgende.
  3. Wilt u bestellen maar geen account aanmaken, klik dan op bestellen zonder account

Stap 5:
Vul de factuur gegevens in. Wilt u dat wij op een ander adres afleveren kies dan voor ander adres en vul de aflever gegevens in. Ook kunt u kiezen voor pakjegemak, klik daarna op Volgende.

 

Stap 6:
Vul de gewenste betaalwijze in, indien u Sisow iDEAL aanvinkt, kies dan ook uw bank en klik dan op  Volgende.

 

Stap 7:
Nu krijgt u een overzicht van uw bestelling te zien. Als u akkoord bent, vink dan "ik ga akkoord met de algemene voorwaarden"aan en druk vervolgens op Definitief bestellen. U wordt eventueel naar een betalingssysteem doorgestuurd.


Levertijden

De levertijd hangt mede af van wanneer wij uw betaling ontvangen.

Wanneer je op een werkdag bestelt voor 16.00 uur en betaald met iDEAL, Paypal of Klarna dan zien wij de betaling direct en zenden meestal dezelfde dag nog af met Postnl en heeft u het normaal gesproken de volgende dag in huis.
 

Een bankbetaling zien wij pas de volgende dag, daarom verzenden wij uw bestelling bij een bankoverschrijving een dag later, als u direct de bankoverschrijving doet natuurlijk. Wilt u dus uw bestelling snel ontvangen, betaal dan met iDEAL, Paypal of Klarna.


Betaalsystemen

Klarna achteraf betalen (€ 1,97)

iDEAL (gratis)

PayPal (gratis)

Bankoverschrijving (gratis)

Creditcard (gratis)


Achteraf betalen

Bij ons kunt u ook achteraf betalen. Voor deze dienst gebruiken wij Klarna, u betaald dan niet aan ons maar aan Klarna.

Als u uw bestelling thuis ontvangt, krijgt u ook een factuur. Deze wordt samen met de producten of per e-mail naar u verstuurd.
 

De factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden. Controleer daarom altijd de datum op uw factuur, zodat u zeker weet wanneer de betaling uiterlijk bij Klarna binnen moet zijn.
 

Voor het achteraf betalen met Klarna rekenen wij € 1,97


Verzendkosten

Het maakt niet uit hoeveel of hoe zwaar de producten zijn, u betaald maar 1 vast tarief voor het product met de hoogste verzendkosten. De verzending doen wij met Postnl.

Voorbeeld verzendkosten

  • Voor 10 producten die allemaal met briefpost kunnen, betaald u dus maar 1x briefpost, dus totaal € 2,-  voor Nederland en voor Belgie € 3,- voor alle 10 producten.
  • Heeft u 9 producten die met briefpost kunnen, maar 1 product dat alleen als pakket verstuurd kan worden, dan betaald u dus voor de hele bestelling 1x pakket kosten van € 6,75 voor Nederland en € 13,75 voor Belgie voor alle 10 producten .

Tarieven
Briefpost Nederland € 2,00
Briefpost
België € 3,00

Pakket Nederland € 6,75

Pakket België € 13,75


Afleveradres

Bij het bestellen kunt u het ingevulde factuuradres gebruiken, dan hoeft u niets extra's te doen.

Wilt u gebruik maken van een ander afleveradres, vink dan aan na het adresgegevens invullen "ander adres" dan kunt u hier een afleveradres aangeven dat anders is dan uw factuur adres.


Geen account nodig om te bestellen

U heeft bij ons geen account nodig om te bestellen, wij vragen alleen de minimale gegevens die nodig zijn om een bestelling te kunnen verzenden.


Tijdens het bestelproces wordt er automatisch een account voor u aangemaakt.
Het voordeel van een account is dat u bij een volgende bestelling kunt inloggen met emailadres en wachtwoord, dan worden uw gegevens automatisch bij het bestellen ingevuld, het is dus een stukje gemak voor volgende bestellingen.

 

Ook kunt u met een account uw vorige bestellingen zien, dit kan ook handig zijn voor herhalingsaankopen.


Wachtwoord vergeten?

Heeft u bij een vorige bestelling een account aangemaakt, maar bent u deze vergeten, vul dan uw email adres in bij de inlog pagina en klik op wachtwoord vergeten, u krijgt dan een mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.


14 dagen bedenktijd

Je mag veertien dagen kijken of het product aan jouw eisen voldoet. Het product mag terug, in de originele staat en verpakking. Zo kun je het product bekijken zoals je ook in de winkel zou doen. Je mag een product bijvoorbeeld wel uit de doos halen en bekijken, maar niet gebruiken.

Als het product niet meer compleet is of er zichtbaar gebruikt uitziet, kunnen we het helaas niet terugnemen. Natuurlijk kun je bij twijfel altijd contact met ons opnemen. We denken graag met je mee.

Indien het product in nieuwstaat bij ons binnenkomt ontvangt u het gehele aankoopbedrag van ons retour, ook de verzendkosten van de eerste zending. Het retourzenden is voor rekening van de klant bij de 14 dagen bedenktijd.


Stappenplan retourneren

1. Mail ons dat je het product wilt retourneren, vermeld daarbij je bestelnummer en geef aan of het om je bedenktijd gaat of om garantie en wacht met terugzenden op onze gegevens. Het hangt namelijk van een aantal zaken af waar je het product naartoe moet zenden.
 

2. Je ontvangt van ons de juiste gegevens voor het terugzenden, bij garantie is het een ander adres dan bij de 14 dagen bedenktijd, dus wacht deze gegevens af voordat je terugzend.